قوانین و مقررات سایت طلا و جواهر داماس

دوستان عزیز و همراهان همیشگی طلا و جواهر داماس؛ از شما خواهشمندیم که قبل از ثبت سفارش ساخت طلا و طراحی طلا، یا مراجعه به فروشگاه برای خرید طلا، حتماً قوانین و مقررات سایت را که در این قسمت آورده ایم با با دقت مطالعه بفرمایید. ثبت سفارش از طریق این سایت یا مکاتبه با راه های ارتباطی ما به منزله اطلاع کامل شما از این قوانین است و در آینده هر گونه مشکل از بابت عدم آگاهی از قوانین، بر عهده شخص شما خواهد بود و طلا و جواهر داماس، هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

با احترام، توجه شما را به قوانین و مقررات و ضوابط این وبسایت جلب می نماییم.

 

قوانین و ضوابط عمومی در سایت طلا و جواهر داماس

وبسایت طلا و جواهر داماس به آدرس اینترنتی www.damasgold.ir، هیچ گونه امکانات عضویت کاربران، ثبت سفارش اینترنتی یا خرید اینترنتی ندارد. تمامی خدمات فروش طلا از طریق فروشگاه و با ارائه فاکتور به خریدار انجام می گیرد.

مشتریان عزیز موظف هستند هنگام ثبت سفارش، تمامی جزئیات مورد نظر خود را برای طراحی طلا و ساخت طلا به فروشنده اطلاع بدهند؛ مواردی از قبیل وزن طلا، اندازه طلا، کاربرد طلا، قیمت حدودی دلخواه برای خرید طلا، استفاده از نوع سنگ زینتی و قیمتی در ساخت طلا، عیار طلا، دستمزد ساخت یا اجرت طلا و کارمزد و …، همگی باید هنگام ثبت سفارش، بین فروشنده و مشتری، مبادله شوند.

کلیه فعالیت های سایت طلا و جواهر داماس، مطابق و منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد، بنابراین مشتریان عزیز نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران هستند.

مدیریت این وبسایت، هر زمان که صلاح باشد، با هماهنگی با بخش های مربوطه، قوانین و مقررات وبسایت را تغییر می دهد و مسئولیت این متن ها نیز بر عهده گروه تخصصی طلا و جواهر داماس خواهد بود. به روزرسانی های مقررات به تدریج در همین صفحه قابل ملاحظه می باشد.

تمامی فرآیندهای خرید و فروش طلا، طراحی و ساخت طلا در وبسایت تخصصی طلا و جواهر داماس، زیر نظر تیم حرفه ای و مدیریت باتجربه، جناب آقای جواد میرهادی انجام می گیرد و عزیزان می توانند از طریق افزونه چت آنلاین، مستقیماً با پیام رسان واتس اپ با ایشان مشاوره داشته باشند.

طلا و جواهر داماس، به حقوق تمامی مشتریان و خریداران خود احترام می گذارد و رعایت حق مشتری و رفع نیازهای خرید و سفارش طلا را برای آنها به بهترین شیوه انجام خواهد داد. ما افتخار می کنیم که بهترین تیم را برای این خدمات در کنار خود داریم.

برای ثبت سفارش طراحی و ساخت طلا در این وبسایت، هیچ گونه ثبت اینترنتی لازم نیست. کافیست مدل دلخواهتان را برای ما در پیام رسان واتس اپ ارسال کنید و ما جزئیات کامل سفارش را برای شما شرح خواهیم داد. همچنین می توانید از طریق فرم تماس با ما، برای ما ایمیل ارسال بفرمایید.

سیاست ‏های حفظ حریم شخصی در سایت طلا و جواهر داماس

گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، موظف و متعهد است که اطلاعات تمامی مشتریان عزیز را که از طریق این وبسایت، اقدام به خرید طلا یا سفارش ساخت طلا می نمایند، نزد خود نگه دارد و به هیچ عنوان از آن برای اهداف متفرقه استفاده نکند یا آنها را در اختیار افراد دیگر قرار ندهد.

سیاست های وبسایت طلا و جواهر داماس بر این اساس است که از بهترین و آخرین تکنولوژی های دنیای وب، تجارت الکترونیکی و خدمات آنلاین استفاده کند تا کاربران عزیز، راحتی کامل را برای استفاده از تمامی صفحات سایت داشته باشند. تمامی خدمات تبلیغات آنلاین و سئو سایت یا انتشار محتواها با مسئولیت طلا و جواهر داماس انجام می گیرد.

تمامی محتواهای منتشر شده در وبسایت طلا و جواهر داماس، مانند متن مقالات، عکس و پوستر و بنرها،‌ گرافیک، آرم و لوگو، آیکون ها، تصاویر، ویدئوهای تصویری، اطلاعات، لینک ها، آدرس شبکه های اجتماعی، اینفوگرافیک ها و …، جزئی از اموال و دارایی های این مجموعه محسوب می شوند و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود، در انحصار گروه تخصصی طلا و جواهر داماس می باشد. هرگونه استفاده حتی با کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای طلا و جواهر داماس محفوظ می ‏‌دارد.

در وبسایت طلا و جواهر داماس، قیمتگذاری آنلاین طلا و سکه انجام نمی گیرد. هنگام خرید می توانید با تماس تلفنی، قیمت های به روز را از مدیریت استعلام بگیرید.

استفاده از تمامی محتواهای این وبسایت با اهداف تجاری، غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

خرید و فروش طلا، ارائه فاکتور و …، برای همه سنین جزو خدمات طلا و جواهر داماس می باشد؛ خرید طلا از مشتریان، فقط و فقط با ارائه فاکتور خرید میسر است. افرادی که کمتر از 18 سال دارند، یا خردسال هستند، یا هنوز به سن قانونی و بلوغ عقلانی نرسیده اند، باید برای استفاده از هرگونه خدمات این وبسایت، با همراهان خود، ترجیحاً پدر و مادر، اقدام نمایند.

قوانین و مقررات ثبت سفارش در وبسایت طلا و جواهر داماس

مشتریان و کاربران عزیز، پس از اینکه مدل های وبسایت طلا و جواهر داماس را بررسی کردید، در صورت تمایل به سفارش ساخت، با شماره تماس 09133677049 – آقای میرهادی تماس حاصل فرمایید تا درباره پروژه با شما صحبت شود.

به طور متوسط، سفارش ساخت طلا، حدود 15 روز کاری به طول می کشد؛ برای ثبت سفارش، با توجه به مدلی که درخواست داده اید، بیعانه از شما دریافت می شود و رسید معتبر به مشتری ارائه می گردد.

هر روز کاری در طلا و جواهر داماس از روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری، پردازش می‌‏شوند. مشتریان گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، امکان ثبت سفارش در ۲۴ ساعت از ۷ روز هفته را به صورت آنلاین از طریق پیام رسان واتس اپ و وبسایت دارند.

استراتژی ثبت سفارش آنلاین در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس بر این اساس است که امکان سفارش برای عزیزانی که ساکن شهرهای دیگر هستند، فرآهم باشد. این مجموعه همواره در تلاش بوده تا کلیه سفارش ها را با بیمه پستی، حمل و نقل صحیح و معتبر به دست مشتریان در شهرهای دیگر ارسال نماید. خسارت های احتمالی مربوط به پست به شهرستان ها، توسط شرکت بیمه پشتیبانی شده است.

پس از ارسال سفارش برای مشتری، تیم طلا و جواهر داماس با عزیزان تماس می گیرند و به او اطلاع می دهند. مشتری موظف است پس از دریافت سفارش، آن را بررسی کرده و صحت سالم بوده مدل طلا را بررسی کند. مشتریان فقط و فقط تا مدت زمان 24 ساعت، مجاز هستند تا در مورد مرجوعی سفارش یا رفع هر گونه ایراد با مدیریت طلا و جواهر داماس تماس حاصل کنند. بعد از 24 ساعت، تمامی مسئولیت ها بر عهده خریدار خواهد بود.

سایر قوانین و مقررات مهم در وبسایت طلا و جواهر داماس

ما در وبسایت طلا و جواهر داماس، پذیرای همه شما عزیزان هستیم و به نظرات شما احترام می گذاریم.

در صورت عدم رعایت قوانین وبسایت، همه مسئولیت های پیش آمده بر عهده مشتریان و کاربران خواهد بود.

چنانچه تمایل دارید نظرات خود را در این وبسایت ثبت کنید، از هرگونه لینک دادن به سایت های دیگر جداً خودداری کنید.

ثبت اطلاعات شخصی از جمله شماره تلفن، یا آدرس ایمیل، آی دی شبکه های اجتماعی، در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی خودداری نمایید. این موارد در صورت تکرار، پیگیری خواهند شد.

ثبت نظرات در مورد مسائل سیاسی و خلاف قانون و خلاف قوانین اسلامی، غیرمجاز است و در صورت مشاهده، تذکر داده می شود و پیگیری خواهد شد.

 

طراحی و ساخت طلا در اصفهان

طراحی و ساخت طلا در اصفهان

از ایده تا اجرا همراه شما هستیم

طلا و جواهر داماس؛ منحصر به فرد و یکتا