مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 برای یک استایل جذاب

مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023، انتخاب خانم های شیک پوش است. ما در گروه طلا و جواهر داماس افتخار داریم که طبق سلیقه همه شما عزیزان، مدل های جدید را طراحی کرده و ساخت سفارشی آن را انجام بدهیم. با ما در تماس باشید.

طلا و جواهرات از مهم ترین اکسسوری های خانم ها به شمار می رود. طرح طلا و جواهرات به اندازه ای تنوع دارد که هر فرد با هر سلیقه ای می تواند مدل مورد علاقه خود را پیدا کند. نکته قابل توجه در مورد طلا و جواهرات این است که تنها یک تکه کوچک از آن ها می تواند تغییر شگفت انگیزی ایجاد کند. با این وجود، استفاده از چند تکه طلا یا جواهر نیاز به هماهنگی با یکدیگر و پوشش فرد دارد. در این مقاله، مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 را مورد بررسی قرار می دهیم.

مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023

مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023

 

چه جواهراتی در سال 2023 ترند شده اند؟

هیچ گاه از محبوبیت طلا و جواهر کم نمی شود. با این وجود، هر ساله ترندهای جدیدی برای افزایش زیبایی زیورآلات طلا و جواهر معرفی می شوند. آشنایی با این ترندها بسیار هیجان انگیز است. برخی از مهم ترین مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 را معرفی می کنیم:

1-گوشواره های شانه ای

گوشواره طلا همیشه به عنوان تاثیرگذارترین زیورآلات خانم ها شناخته می شود. گوشواره های ساخته شده از طلا یا جواهر، زیبایی منحصر به فردی دارند. این نوع گوشواره ها در حین سادگی، جلوه خاصی به ظاهر فرد می دهند. در سال 2023، گوشواره های آویزان بسیار مد شده اند. این گوشواره ها به خوبی با لباس های مختلف هماهنگ می شوند. گوشواره های دارای زنجیرهای منگوله دار و قطره های پلکانی با الماس، بهترین گزینه برای افزایش جذابیت در یک مهمانی عصرانه به شمار می روند.

2-دستبند و النگو ضخیم

از محبوب ترین مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023، استفاده از دستبند طلا و النگو طلا است. در سال 2023، دستبندها و النگوهای ضخیم بسیار مد شده اند. دو گزینه متفاوت پیشنهاد می شود: گزینه اول، استفاده از چند دستبند نازک در کنار یکدیگر است. در حالت دوم، می توانید یک یا دو دستبند ضخیم را روی یک دست بیاندازید. اگر ترکیب چند دستبند طلا را ترجیح می دهید، هماهنگی بین آن ها اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر، سعی کنید اندازه آن ها را به صورت کوچک و متوسط انتخاب کنید.

ترکیب رنگ مورد نظر برای مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 در زمینه دستبند طلا و النگو طلا، زرد طلایی با رزگلد و سفید است. به این ترتیب می توانید استایل خود را با توجه به هر موقعیتی تغییر دهید در حالی زیبایی و جلوه زیورآلات همچنان حفظ می شوند.

3-جواهراتی با طرح های مختلف قلب و ستاره

طرح قلب همواره یکی از محبوب ترین مدل ها در ساخت طلا و جواهر بوده است. با این وجود، به نظر می رسد که در سال 2023 شاهد طرح های مختلفی از جواهرات قلبی خواهیم بود. این جواهرات طلا بیشتر از هر زمان دیگری تبدیل به مد روز دنیای زیورآلات شده اند. در مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023، شکل های قلب ساخته شده از طلای ساده یا مزین به الماس (یا سایر سنگ های قیمتی) رواج دارد.

دومین طرح محبوب جواهرات طلا، مدل های ستاره است. جواهرات ستاره ای مجدداً در سال 2023 مد شده اند. طرح های ستاره ای نیز مانند قلب روی زیورآلات طلا مختلف، از گوشواره طلا گرفته تا انگشتر طلا و گردنبند طلا، زده می شود. النگوهای طلایی با طرح ستاره یا گردنبندهای ظریف با آویز ستاره در حین سادگی بسیار شیک و زیبا هستند.

4-گردنبندهای زنجیری ضخیم

زنجیرهای طلا ضخیم بدون آویز همیشه محبوب بوده اند. این زنجیرها می توانند جذابیت خیره کننده ای ایجاد کنند و شما را در مرکز توجه قرار دهند. در اکثر برنامه های مد سال 2023، گردنبندهای سنگین طلا بسیار دیده شده اند و مطمئناً تا پایان سال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: خرید نیم ست طلا و مدل هایی که می توانید سفارش دهید

با مدل های گردنبند طلا و جواهرات ترند سال 2023 آشنا شوید!

گردنبندهای ساخته شده از طلا و جواهرات معمولاً در رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلفی وجود دارند. در نتیجه، انتخاب بهترین گزینه می تواند دشوار باشد. گردنبند طلا باید با پوشش فرد هماهنگی کاملی داشته باشد. در غیر اینصورت، زیبایی خود و لباس را از بین خواهد برد. به طور کلی، گردنبند طلا بر اساس مدل و اندازه یقه انتخاب می شود. بهترین یقه ها برای نشان دادن زیبایی گردنبند ساخته شده از طلا یا جواهر، دکلته، باز و هفت هستند.

گردنبند طلا از زیباترین اکسسوری های خانم ها به شمار می رود. با این وجود، استفاده از آن به همراه برخی از لباس ها به هیچ عنوان ایده خوبی به نظر نمی رسد. به عنوان مثال، لباس هایی که یقه آن ها در پشت گردن به صورت حلقه است، برای استفاده از گردنبند طلا مناسب نیستند. برخی از لباس ها از جلوه و زیبایی گردنبندهای طلا یا جواهر کم می کنند.

علاوه بر طرح و مدل یقه، رنگ نیز اهمیت بسیار زیادی در انتخاب مدل گردنبند طلا دارد. مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 در زمینه گردنبند طلا معمولاً براق و چشم نواز هستند. در نتیجه، استفاده از آن ها روی لباس هایی با رنگ های خنثی توصیه می شود. اگر گردنبند طلا و جواهر ساده ای دارید، می توانید آن را با لباس های طرح دار خود هماهنگ کنید. انتخاب لباس ناهماهنگ با گردنبند طلا باعث می شود تا توجه مخاطب به طلا و جواهرات جلب نشود.

مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023

مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023

 

زیباترین مدل های دستبند طلا ترند سال 2023

مدل های ترند دستبند طلا یا جواهرات در سال 2023 بیشتر به صورت پهن و ورقه ای هستند. این نوع دستبندها، جلوه خاصی به دست می دهند و جلب توجه می کنند. اگر می خواهید جلوه تکه زینتی دستبندتان بیشتر شود، لباس هایی بدون آستین یا با آستین های کوچک انتخاب کنید. معمولاً لباس هایی که آستین بلند دارند، با دستبندهای طلا یا جواهر هماهنگ نیستند.

یکی از مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023، استفاده از چند دستبند طلا یا جواهر در ترکیب با یکدیگر است. ترکیب چند دستبند طلا نیاز به دقت و هماهنگی بالایی دارد. برای این کار، چند دستبند طلا هماهنگ با هم برای یک دست انتخاب کنید و یک دستبند طلا ساده روی دست دیگر خود بیاندازید. سعی کنید از دستبندهایی استفاده کنید که شکل ها و ضخامت های متفاوتی با یکدیگر دارند. بهترین گزینه می تواند دستبندهای بافت طلا باشد.

زیبایی خیره کننده انگشتان با حلقه های Statement

یک انگشتر طلا زیبا می تواند جذابیت شما در هر مهمانی را تضمین کند. اگر به انگشترهای طلا و جواهر علاقمند هستید، حلقه های Statement را حتماً امتحان کنید. این حلقه ها به شکل اعداد حاشیه ای، زنجیرهای بلند یا آویزان ساخته می شوند. حلقه های Statement به دلیل طراحی بزرگی که دارند، اغلب بدون گردنبند طلا به کار می روند.

این مدل از انگشترها که به دلیل جواهرات بزرگ بسیار چشم نواز هستند، به عنوان مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 انتخاب شده اند. یک حلقه طلایی که با سنگ های قیمتی آبی یا سبز مزین شده است، جذابیت منحصر به فردی به انگشت شما می دهد.

مدل های ترند طلا و جواهرات سال 2023

مدل های ترند طلا و جواهرات سال 2023

 

بیشتر بخوانید: مدل گوشواره طلا بچه گانه + سفارش ساخت

زیبایی خیره کننده با انواع مدل طلا و مروارید

مروارید از سنگ های زیبا، کمیاب و گران قیمت به شمار می رود که جایگاه ویژه ای در صنعت جواهرسازی دارد. سادگی مروارید، زیبایی خیره کننده ای به طلا می دهد. مدل طلا و مروارید معمولاً در جعبه جواهرات اکثر خانم ها وجود دارد. به اعتقاد بسیاری از افراد، نیمست طلا با مروارید یا سرویس کامل طلا با مروارید بیشتر مناسب مجالس رسمی هستند. با این وجود، می توان از این نیمست های طلا در مهمانی های غیررسمی نیز استفاده کرد.

یکی از مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023، گردنبند طلا با مروارید است. انتخاب این نوع گردنبندها باید با توجه به اندازه دور گردن باشد. معمولاً برای افرادی که گردن باریک و بلند دارند، انتخاب گردنبند طلا با زنجیر کوتاه توصیه می شود. برای کسانی که گردن متوسط دارند، زنجیر طلا در هر اندازه ای مناسب خواهد بود. به این نکته توجه داشته باشید که گردنبندهای طلا و مروارید بلند برای لباس هایی با یقه پوشیده مناسب هستند.

با توجه به افزایش محبوبیت ترکیب طلا با مروارید، سرویس طلا با مروارید نیز تبدیل به مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 شده است. چنین سرویس هایی، انواع مختلفی دارند و با قیمت های متفاوت به فروش می رسند. به طور کلی، سرویس های طلا با مروارید بر اساس اندازه گردنبند به دو دسته تقسیم می شوند: 1)گردنبند طلا با مروارید بلند یا ریز و 2)گردنبند مروارید با پلاک طلا.

مدل های ترند طلا و جواهرات سال 2023

مدل های ترند طلا و جواهرات سال 2023

 

خدمات ساخت طلای سفارشی

تنوع در مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 بسیار زیاد است. طراحی و ساخت طلا بر اساس استانداردهای مشخص و توسط افراد دارای مجوز انجام می شود. با بررسی مدل های مختلف طلا و جواهرات می توانید مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را در اختیار کارشناسان قرار دهید. سفارش شما ثبت می شود و فاکتور خرید به شما داده می شود. با خدمات ساخت طلای سفارشی می توانید از طلا و جواهرات منحصر به فرد خود لذت ببرید!

با اطمینان خاطر می توانید طراحی سفارشی و ساخت مدل های ترند طلا و جواهرات در سال 2023 را به گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در اصفهان بسپارید. از ایده تا اجرا همراه شما هستیم تا شیک ترین مدل های طلا را داشته باشید.

با ما تماس بگیرید. ما در پیام رسان های ایتا، روبیکا، واتس اپ، اینستاگرام فعال هستیم و مشتاقانه به سوالات و درخواست های ساخت طلا از سوی شما عزیزان پاسخ خواهیم داد.

 

ساخت طلا در اصفهان

ساخت طلا در اصفهان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *