پلاک طلا دستبند فروهر

پلاک طلا دستبند طرح فروهر

طراحی و ساخت پلاک طلا طرح فروهر؛ مخصوص دستبند مردانه

یکی از مدل های شیک و به روز که توسط گروه تخصصی طلا و جواهر داماس ساخته شده است، پلاک طلا طرح فروهر، مخصوص دستبند مردانه می باشد. این پلاک طلا، همان طور که ملاحظه می کنید، بسیار چشم نواز بوده و طول آن قابل سفارش از 4 سانتی متر تا 6 سانتی متر است. این پلاک طلا دارای دو حلقه در قسمت چپ و راست است تا بتوان آن را روی دستبند چرم مردانه تعبیه کرد. برای کسانی که می خواهند این پلاک طلا طرح فروهر را همراه با مهره سنگی تهیه کنند، این امکان باز هم وجود دارد.

طراحی و ساخت انواع پلاک طلا که بتوانید روی دستبند چرم مردانه یا دستبند مهره سنگی قرار دهید از هر جهت اهمیت دارد. طراحی و ساخت این مدل ها باید طبق نظر سازنده انجام گیرد. اگر شما هم به نوعی از این نوع مدل طلا خوشتان می آید، همین حالا دست به کار شوید. مزد ساخت برخی از مدل های دستبند طلا چرم مردانه، بسیار اندک است؛ پس چه بهتر که این دستبندها را برای همسر خود تهیه کنید و به او هدیه بدهید.

اگر تمایل دارید که این مدل طلا طرح فروهر را برای سبک های دیگر جواهرات سفارش دهید، برایتان ایده های جذابی داریم. مثلاً می توانید دستبند طلا به صورت ست زنانه و مردانه سفارش بدهید که می تواند هدیه خوبی برای سالگرد عقد یا سالگرد ازدواجتان باشد. اگر سفارش های ساخت طلا در این مجموعه تا حداکثر 15 روز کاری برایتان آماده خواهد شد. برای هماهنگی بیشتر، لازم است آنچه در نظر دارید را با ما در میان بگذارید. حتی می توانید مشابه با همین مدل ها را نیز مجدداً به خود ما سفارش دهید.

اگر مدل های دیگری از انواع دستبند طلا طرح فروهر می شناسید و می خواهید سفارش طراحی و ساخت طلا در اصفهان را ثبت کنید، ما در خدمت شما هستیم. کافیست با شماره تلفن 09133677049 – آقای میرهادی تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *