مدل گوشواره طلا و مروارید برای خانم های شیک پوش

مدل گوشواره طلا و مروارید برای خانم های شیک پوش

گوشواره طلا و مروارید، جواهراتی عالی برای بیان سبک و استایل شخصی است و نشان می دهد فرد به ظرافت ها پایبند است! این مدل های جدید گوشواره طلا در نوع خود، بهترین هستند و با خرید آنها می توانید زیبایی و جلوه ظاهری خوشایندی را به نمایش بگذارید! این مدل طلا و جواهر نشان دهنده سلیقه و شخصیت شما نیز می باشند.

گوشواره های طلا که با مروارید سپید، زینت داده شده اند، نمادی از ظرافت و زیبایی ارزشمند هستند. این جواهرات را با هر مدل لباس می توانید بپوشید و با هر رنگ بندی لباس مجلسی نیز سازگاری دارند. گوشواره طلا با مروارید سفید، جلوه بی انتهایی به لباس های مجلسی و لباس شب شما می بخشند! اگر به دنبال جلب نظر در اولین ملاقات های رسمی خود هستید، گوشواره طلا و مروارید، انتخاب عالی برایتان خواهد بود!

مدل گوشواره طلا و مروارید

مدل گوشواره طلا و مروارید

چه بخواهید در یک جشن عروسی و مهمانی شبانه شرکت کنید، یا به یک دورهمی دوستان و میهمانی شام دعوت باشید، انتخاب و خرید یکی از زیباترین مدل های گوشواره طلا با مروارید می تواند ظاهر شما را از حال معمولی به شیوهای فوق العاده و مجذوب کننده ارتقا دهد!

در این مطلب می خواهید به شیک ترین و جدیدترین مدل های گوشواره طلا بپردازیم که با مروارید سفید ساخته می شوند.

هر کدام از این مدل ها را که می پسندید می توانید برای ساخت سفارشی طلا به گروه تخصصی طلا و جواهر داماس ارجاع بدهید. ما در کنارتان هستیم تا همچون نگینی بر یک مجلس جشن، بدرخشید!

بیشتر بخوانید: مدل طلا با سنگ فیروزه + ساخت طلای سفارشی

3 تا از مدل های شیک گوشواره طلا و مروارید که می توانید سفارش بدهید

 

1-گوشواره طلا میخی با مروارید

اولین مدل گوشواره طلا و مروارید که می خواهیم به شما معرفی کنیم، گوشواره های میخی طلا هستند. این طلا و جواهرات از نظر طراحی با هم متفاوت اند اما از نظر شیوه استفاده، مشابه هم هستند. این گوشواره ها اندازه کوچک دارند و دانه مروارید سفید نیز به شکل گرد و کروی، یا اشکال نامتقارن روی گوشواره ها نصب می شوند. این گوشواره ها معمولاً روی لاله گوش، ثابت هستند و آویز بلند ندارند.

گوشواره های میخی طلا با مروارید، برای استایل مدرن و سبک رسمی، مناسب تر هستند. اگر اندازه مروارید به کار رفته روی گوشواره، بسیار کوچک باشد، می توان آن را برای کودکان نیز استفاده کرد.

2-گوشواره طلا و مروارید آویز دار

دومین مدل شیک و پرفروش گوشواره طلا و مروارید، آنهایی هستند که آویزهای بلند و کوتاه دارند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از گوشواره های آویزدار خوشتان می آید، این سبک کاری را به شما پیشنهاد می کنیم. برخی از زیباترین مدل های گوشواره مروارید دار طلا آویز را در قسمت زیر مشاهده می کنیم.

3-گوشواره جواهر با مروارید

گزینه سوم برای خرید گوشواره طلا لاکچری، مدل هایی هستند که با سنگ قیمتی، انواع جواهر و دانه مروارید ساخته می شوند. این مدل های گوشواره های جواهر معمولاً برای نوعروسان پیشنهاد می شود. هم می توانید آنها را به شکل سرویس جواهر سفارش دهید و هم به صورت تکی برای هدیه دادن مناسب هستند. قیمت این گوشواره های جواهر عمدتاً در مقایسه با مدل های قبلی، گران تر است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پلاک طلا اسم + نکات مهم

خدمات طراحی و ساخت گوشواره طلای سفارشی

با اینکه تنوع مدل های گوشواره طلا و مروارید در بازار طلا و جواهرات، بسیار است، اما گاهی برخی از خانم های شیک پوش ترجیح می دهند مدل های دلخواه خود را به صورت سفارشی خریداری نمایند. در این خصوص، گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، خدمات جامع خود را برای این عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید مدل های مورد نظرتان را برای ما ارسال نمایید و چنانچه قابلیت طراحی و ساخت وجود داشته باشد، در خدمتتان هستیم.

علاوه بر گوشواره های طلا با مروارید که در این مطلب معرفی کردیم، اگر به سایر مدل های طلا جواهرات نیز علاقه مند هستید، آنها را برایتان آماده خواهیم نمود. دعوت می کنیم از ویترین گالری طلا داماس نیز دیدن کنید و با مدل های شیک و جدید ما همراه باشید.

منبع: طلا و جواهر داماس اصفهان

ساخت طلا در اصفهان

ساخت طلا در اصفهان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *