انواع گردنبند طلا + سفارش ساخت

زیورآلات طلا دارای انواع مختلفی می باشند که گردنبند طلا یکی از محبوب ترین آن ها می باشد. این زیورآلات هم دارای ارزش زینتی می باشند و هم اینکه در موقعیت مناسب خود، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری خواهند بود. اما همین گردنبند طلا، خود، دارای انواعی می باشد. ما هم در این مطلب به سراغ بررسی و معرفی انواع گردنبند طلا + سفارش ساخت آن خواهیم رفت. اگر شما هم قصد خرید گردنبند طلا برای خود و یا شخص دیگری را دارید می توانید برای ایده گرفتن از این مطلب استفاده کنید.

انواع گردنبند طلا

انواع گردنبند طلا

 

4 مدل گردنبند طلا که می توانید برای ساخت، سفارش بدهید

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

 

زنجیری که برای ساخت گردنبند طلا به کار می رود را می توان یکی از اصلی ترین بخش های آن به شمار آورد. این زنجیرها برای پلاک هایی متفاوت طراحی شده و کاربرد آن ها به فراخور پلاک شان می باشد. برای همین می خواهیم در این بخش به سراغ معرفی انواع زنجیر طلا و پلاک طلا برویم. با خواندن این بخش خواهید فهمید که به فراخور خواسته شما کدام گردنبند طلا، ایده آل می باشد.

1-زنجیر طلا مدل مارپیچ + پلاک طلا

اگر به دنبال یک زنجیر بادوام و محکم هستید و می خواهید زنجیر شما به راحتی دچار از هم گسیختگی نشود، این مدل مناسب شماست. ساختار این زنجیر متشکل از حلقه های ریزی می باشد که در هم فرو رفته اند. این عوامل سبب بوجود آمدن ظاهری یکنواخت و یکدست در زنجیر طلا شده اند. اگر از ما درباره مزیت این زنجیر بپرسید، ما به انعطاف پذیری این زنجیر اشاره می کنیم.

به دلیل انعطاف این زنجیر، پارگی در برابر پیچش و یا کشیدگی، اتفاق نمی افتد. اگر بگوییم غیر ممکن است که این زنجیرها پیچ بخورند و یا پاره شوند، حرف بی ربطی نزده ایم. برای همین است که این زنجیرها از محبوب ترین زنجیرهای طلا موجود در بازار می باشند. می توان طیفی از پلاک ها را به کمک این زنجیرها استفاده کرد.

 

 

2- زنجیر طلا ساده + مدال طلا و پلاک طلا

این مدل زنجیر طلا از جمله مدل های کلاسیک به شمار می رود. ساختاری ظاهر و دارای حلقه های کوچک را دارد و گزینه مناسبی برای پلاک های ظریف و مدال طلا با وزن سنگین می باشند. به کمک این زنجیر طلا، توجه ها به پلاک بیشتر جلب می شود و اگر می خواهید از پلاک هایی مانند اسم فارسی یا انگلیسی و یا … بهره ببرید این گزینه مناسب شماست. زنجیر طلا طرح ساده می تواند با انواع گردنبند طلا نیز ست شود.

3- زنجیر طلا مدل مربعی + مدال طلا

زنجیر طلای باکسی و یا همان مربعی هم دارای جذابیت خاصی می باشد. حتماً از نام این زنجیر ظاهر آن را هم حدس زده اید که به دلیل شکل مربعی آن، به این نام شناخته می شود. این زنجیر مناسب افرادی است که دنبال زرق و برق نیستند اما در عین حال دنبال زیورآلاتی چشمگیر می گردند. این زنجیر دارای حلقه های مربعی به سایزهای مختلف می باشد. کسانی که این نوع زنجیر طلا را می خرند، قطعاً کمتر به دنبال استفاده از آن به همراه مدال طلا هستند اما می تواند با پلاک هم استفاده کرد. این نوع زنجیر طلا خودش جذابیت های بصری زیبایی دارد.

4- زنجیر طلا مدل بیضی + مدال طلا

اگر دنبال یک مدل شیک برای زنجیر طلای خود هستید می توانید روی مدل بیضی به خوبی حساب کنید. این زنجیر دارای حلقه هایی بیضی شکل می باشد و همین شکل کشیده بیضی است که سبب می شود نگاه ها روی این گردنبند خیره بماند. طوری که از تعقیب کردن مسیر این گردنبند خسته نخواهید شد. این زنجیر مشخصه ای مشترک با زنجیر ماری دارد. این مشخصه مشترک این می باشد که برای استفاده با هر پلاکی مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: خرید سرویس طلا ظریف + معرفی مدل ها

سفارش ساخت گردنبند طلا در اصفهان

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

ساخت گردنبند طلا در اصفهان

 

درباره سفارش ساخت گردنبند طلا باید چند نکته را خدمت شما شرح بدهیم. با ما همراه باشید تا با این اصول شما را آشنا کنیم.

اولین قدم مراجعه به یک طلا فروشی معتبر می باشد. به گالری ها و طلا فروشی های معتبری مراجعه کنید که دیگران هم نظر مثبت نسبت به آن ها دارند. به این منظور به شما توصیه می کنیم به گالری طلا و جواهر داماس در اصفهان مراجعه کنید. در گالری داماس اصفهان با مرغوب ترین مواد اولیه، زیورآلات طلا ساخته می شود و خدمت مشتری تحویل داده می شود. در ساخت گردنبند از طلای 18 عیار استفاده می کنیم و می توانید گردنبند خود را سفارش دهید؛ در حالی که صدها سنگ قیمتی برای انتخاب پیش رو دارید.

سپس برای ساخت گردنبند طلا در اصفهان اولین قدمی که باید برداشته شود طراحی آن است. همه چیز از یک ایده خلاقانه استارت می خورد و سپس افراد حرفه ای حوزه طراحی طلا اقدام به تحقق بخشیدن ایده می کنند. شما برای سفارش طرح مورد نظر کار زیادی ندارید. برای نمونه ممکن است که از ما گردنبند طلا با پلاک اسم بخواهید. در این حالت تنها کافی است نام خود را به ما بگویید. ما در گام بعدی یک طرح ابتدایی برای شما خواهیم فرستاد. اگر مورد تایید شما بود ساخت گردنبند طلا طرح اسم، شروع می شود.

به علاوه اینکه می توانید برای سفارش طراحی طلا در اصفهان، یک طرحی را برای ما بفرستید که مشابه طرح مورد نظر شماست. این امر اتفاقاً سرعت و دقت عمل ما را بیشتر می کند. اگر طرح طلای شما طرح خاصی می باشد، بهترین راه برای سفارش این طلا، همین کار می باشد. در ادامه درباره هزینه سفارش طراحی و ساخت گردنبند طلا برای شما صحبت خواهیم کرد.

قیمت سفارش ساخت طلا در اصفهان

اینکه برای خرید گردنبند طلا با طرح دلخواه خود چقدر باید هزینه کنید، به طرح شما بستگی دارد. هر چقدر که این طرح شما به دلیل خاص بودن و داشتن جزئیات و ظرافت زحمت بیشتری را نیاز داشته باشد، به تبع هزینه بیشتری را خواهید پرداخت. به علاوه وزن و ضخامت طلایی که برای ساخت قطعه موردنظر شما به کار گرفته می شود هم در این باره تاثیرگذار است. می توانید با ما تماس بگیرید و در مورد قیمت ساخت طلا و اجرت ساخت و همچنین طراحی طلا سفارشی با مدیریت صحبت کنید.

ساخت طلا در اصفهان

ساخت طلا در اصفهان

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انگشتر طلا و نکات مهم

سخن پایانی

انواع گردنبند طلا + سفارش ساخت موضوعی بود که تلاش کردیم توضیحات کافی درباره اش خدمت شما بدهیم. همیشه افراد علاقه مند بوده اند تا زیورآلاتی که خریداری می کنند دارای طرح های خاصی باشند. برای همین به شما توصیه می کنیم به منظور خرید گردنبند طلا بهترین خدمات ساخت زیورآلات طلا را از ما بخواهید. ما با بهره گیری از بهترین طراحان و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه یک گردنبند زیبا و شیک و البته خاص را برای شما طراحی خواهیم کرد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *