گوشواره طلا با مروارید

گوشواره طلا با مروارید

گوشواره طلا با مروارید سفید و سنگ قیمتی

طراحی و ساخت مدل گوشواره طلا لاکچری با مروارید سفید و سنگ قیمتی

گوشواره طلا با مروارید سفید و سنگ قیمتی یکی از زیباترین و شیک ترین نمونه کارهای طراحی و ساخت طلا در اصفهان است که توسط این گروه تخصصی و حرفه ای اجرا شده است. برای کسانی که به خرید مدل های جدید جواهرات علاقه مند هستند و می خواهند برای هر مدل لباس خود، یک طلای شیک داشته باشند، این مدل گوشواره طلا انتخاب ایده آلی است.

همانطور که در این گوشواره ها ملاحظه می کنید، یک آویز بی نظیر با نمای درخشان، با استفاده از سنگ مروارید سفید و سنگ های قیمتی از جمله الماس و برلیان ساخته شده است. این گوشواره طلا با مروارید سفید و سنگ قیمتی به گونه ای طراحی شده تا بتوانید آنها را با انواع لباس مجلسی کوتاه یا بلند و حتی کت و شلوار رسمی هم استفاده کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که ما خرید این گوشواره طلا با مروارید سفید و سنگ قیمتی را به شما پیشنهاد می کنیم. می توانید علاوه بر این گوشواره ها، سفارش خود را طوری ثبت کنید که مدل گردنبند طلا با مروارید نیز برایتان ساخته شود و طبق همین مدل، با گوشواره ها ست خواهد بود. این بهترین و خلاقانه ترین ایده طراحی و ساخت طلا است. خرید گوشواره طلا لاکچری مورد علاقه همه خانم های جوان قرار دارد. شما هم می توانید از این ویژگی ها بهره ببرید.

نکته مهم در سفارش ساخت گوشواره طلا با مروارید سفید و سنگ قیمتی این است که اول اندازه مورد نظرتان را با سازنده طلا در میان بگذارید. ممکن است لازم باشد آویز این گوشواره ها را برایتان بلندتر یا کوتاه تر تنظیم کنند. در حال حاضر، ما در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، این توانایی را داریم که برای هر سلیقه، طرح های ابتکاری و اختصاصی ارائه بدهیم. درباره سفارش ساخت گوشواره طلا نیز همینطور است. بدون محدودیت می توانید انواع گوشواره طلا با مروارید سفید و حتی مرواریدهای رنگی را سفارش بدهید.

از شما دعوت می کنیم از گالری نمونه کارهای طراحی و ساخت طلا در اصفهان نیز دیدن کنید. ما همواره آماده هستیم تا مدل های دلخواه شما را از بین میلیون ها طرح ویژه، بسازیم. همچنین این امکان برای ما وجود دارد که ایده های ذهنی شما درباره یک مدل طلا یا جواهرات خاص را به مرحله اجرا درآوریم و سپس زیر نظر حرفه ای ترین سازندگان طلا، آن ها را بسازیم.

برای اطلاع از قیمت هر مدل طلا به صورت حدودی یا ثبت سفارش ساخت طلا می توانید همین حالا با مدیریت مجموعه، آقای میرهادی با شماره تلفن 09133677049 تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *