دستبند طلا با سنگ زمرد

دستبند طلا با سنگ زمرد

دستبند طلا با سنگ زمرد 

دستبند طلا با سنگ زمرد یکی از شاهکارهای طراحی و ساخت طلایی سفارشی است که توسط گروه تخصصی طلا جواهر داماس برای علاقه مندان ارائه شده است. این دستبند طلا از یک طراحی ساده برخوردار است، اما سنگ های زمرد سبز آنچنان کنار یکدیگر آرایش یافته اند که جلوه ای درخشان و توصیف ناپذیری را به نمایش میگذارند!

از طرف دیگر این دستبند طلا قابلیت سفارش ساخت به صورت گردنبند طلا را دارد؛ چون سنگ های زمرد به صورت مجزا روی یک پایه طلا قرار گرفته‌اند، می‌توان بر اساس سلیقه مشتری تعداد آنها را کمتر یا بیشتر کرد.

همانطور که می بینید این ویژگی دستبند طلا با سنگ زمرد باعث شده که کاربردهای گوناگونی در ساخت طلای اختصاصی داشته باشد. مثلاً فردی ترجیح می دهد یک سرویس طلا با سنگ زمرد سفارش دهد که این مدل قابلیت تبدیل به سرویس طلا را دارد. کافیست انتخاب کنید که میخواهید سرویس طلای مورد شما دارای چه اجزایی باشد. مثلاً بلندی و کوتاهی گوشواره طلا بسته به این است که چند عدد سنگ زمرد در امتداد یکدیگر قرار بگیرند

طراحی و ساخت دستبند طلا با سنگ زمرد، گردنبند طلا با زمرد و گوشواره طلا با زمرد، هر کدام در جایگاه خود زیبا و ستودنی هستند. اگر علاقه مند هستید که نیم ست طلا با زمرد سبز را نیز داشته باشید، به شما پیشنهاد می دهیم این مدل خاص را بررسی کنید. نیم ست طلا می تواند شامل دستبند طلا با سنگ زمرد و گردنبند طلا باشد؛ یا شامل گردنبند طلا و گوشواره طلا با سنگ زمرد باشد.

امکان طراحی و ساخت این مدل های طلای خاص مطابق با نیاز مشتری سلیقه او و بودجه مالی که اختصاص داده، میسر است. گروه تخصصی ما در کنار شما است تا شیک ترین جواهرات را داشته باشید. اگر نیاز به تخمین قیمت ساخت طلا دارید، می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مدیریت تماس بگیرید.

استفاده از سنگ زمرد سبز در هر گروه از طلا و جواهرات می تواند جلوه های توصیف ناپذیر را پیش چشمان هر بیننده به نمایش بگذارد! زمرد، یک سنگ گران قیمت است و قطعاً در کنار سنگ های برلیان و الماس، سنگ یاقوت قرمز یا سنگ یاقوت آبی خودنمایی می کند! اگر به جواهرات لاکچری علاقه مند هستید، این مدل دستبند سنگ زمرد را حتماً بررسی کنید.

خدمات طراحی و ساخت انواع طلا جواهر زیر نظر بهترین سازندگان و طراحان ارائه می شود. شما می توانید ساخت گردنبند طلا اسم، ساخت انگشتر طلا، ساخت حلقه طلا را به صورت سفارشی از طریق این مجموعه دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *