گردنبند طلا سه ردیفی

گردنبند طلا سه ردیفی کد B

مدل گردنبند طلا سه ردیفی، با پلاک طلا طرح گل، لوزی و پروانه

گردنبند طلا سه ردیفی کد B یکی از شیک ترین مدل های طلا با طراحی مینیمال به سبک مدرن است. همه جواهراتی که از یک طراحی ساده برخوردار هستند اگرچه پیچیدگی خاصی ندارند، اما یک نمای زیبا و بینظیر را ارائه می دهند. به خصوص این مدل گردنبند طلا که شامل سه زنجیر با ارتفاع متفاوت است و روی هر کدام از زنجیرها، یک پلاک طلا زیبا قرار گرفته است.

انواع پلاک طلا که روی این گردنبند سه ردیف طلا وجود دارد شامل یک گل چهار برگ، یک لوزی و یک پروانه کوچک است. ترکیب این سه شکل متفاوت است. پلاک طلا سبک روی زنجیرها باعث شده که تمایز خاصی را به وجود بیاورد.

گردنبند طلا سه ردیفی کد B بهترین انتخاب برای دختران جوان و همه خانم هایی است که به مدل طلا ظریف علاقه‌مند هستند. قیمت خرید این گردنبند طلا ارزان تر از گردنبندهای لاکچری است. حتی این مزیت وجود دارد که شما به جای گردنبند طلای سه ردیفه، فقط مدل دو ردیفه را انتخاب کنید و برای سفارش ساخت گردنبند طلا با ما تماس بگیرید.

هر کدام از انواع پلاک طلا که در نظر دارید، قابل ساخت و نصب روی این زنجیرها هستند. اگر تمایل دارید می‌توانید از هر کدام از پلاک های طلا، دو یا سه عدد سفارش دهید. مثلاً در ردیف آخر به جای این که یک پلاک طلا پروانه قرار بگیرد، دو یا سه پروانه باشد و شما یک گردنبند با پلاک طلا پروانه را داشته باشید

از آن جایی که انتخاب پلاک طلا با طرح های مختلف برای این گردنبند زیبا وجود دارد، پیشنهاد می کنیم مدل مورد نظر خود را بپسندید و سپس برای سفارش ساخت با ما تماس بگیرید. ما افتخار می کنیم که بهترین طراحان و سازندگان طلا و جواهر را در کنار خود داریم؛ بنابراین هیچ محدودیتی برای ساخت پلاک طلا با وزن سبک برای ما وجود ندارد.

با خرید گردنبند طلا سه ردیف کد B می توانید آن را با کت و شلوار مجلسیT انواع لباس مجلسی کوتاه و بلند ست کنید. بیشترین کاربرد این گردنبند با زنجیرهای نسبتاً بلند به صورت رولباسی طلا روی شومیز مجلسی و یا لباس مجلسی بلند است. قیمت ساخت این مدل طلا به این بستگی دارد که شما چه تعداد پلاک طلا را روی آن سفارش دهید و طول زنجیرها چقدر باشد. مدل زنجیر طلا هم بسته به انتخاب شما قابل تغییر است.

برای ثبت سفارش ساخت انواع مدل های طلا که در این وبسایت معرفی می کنیم و همچنین مدل های ژورنالی مورد علاقه خود با ما تماس بگیرید. کلیه سفارشات در ۱۵ روز کاری بسته به حجم و سبک و مدل کار آماده خواهد بود. ارسال محصولات به شهرهای مختلف از طریق روش های پست ایمن، با بیمه پستی و فاکتور معتبر انجام خواهد گرفت.

منتظر ایده های زیبای شما هستیم. 09133677049 – میرهادی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *