مدال گردنی طلا بیضی

مدال طلا نیم رخ کد M11

فروش مدال طلا گردنی با طرح نیم رخ – طراحی قطره ای / کد M11

یکی از زیباترین انواع مدال طلا گردنی که توسط طلا و جواهر داماس به فروش می رسد، مدال طلا گردنی با طرح نیم رخ – طراحی قطره ای است. همین طور که در تصویر این مدال طلا زنانه مشاهده می کنید، این محصول شبیه به یک قطره اشک بزرگ ساخته شده است. این مدال طلا در اطراف خود دارای یک سری دایره ها و توری هایی است که زیبایی ظاهری آن را دو چندان نموده است. در میانه مدال طلا گردنی طرح نیم رخ کد M11، یک نیم رخ، چیزی شبیه به بانوان هخامنشی را به نمایش می گذارد. این مدال قابل سفارش و ساخت در ابعاد 3 سانتی متر تا 6 سانتی متر می باشد.

چنانچه قصد خرید مدال طلا زنانه را دارید و می خواهید آن را به همراه زنجیر طلا بخرید، بهتر است قبل از مراجعه حضوری به طلافروشی، با شماره 09133677049 تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. سفارش ساخت گردنبند طلا جواهر با وزن دلخواه شما در این مجموعه فرآهم است.

یکی از مهم ترین انواع مدل طلا زنانه که مورد علاقه بسیاری خانم های میانسال و حتی سالمندان قرار دارد، مدال طلا گردنی با وزن سنگین است. به ویژه آنهایی که مسن تر هستند و میخواهند به نوعی در مجالس بدرخشند، تمایل دارند این مدل مدال ها را با زنجیرهای ضخیم و قطور به گردن خود بیاویزند. بنابراین، خرید این مدل ها می تواند هم برای هدیه روز مادر انتخاب خوبی باشد و هم خودتان شخصاً آن را استفاده کنید. خرید طلا از طرفی دیگر، بهترین سرمایه گذاری خواهد بود.

برای ثبت سفارش طراحی و ساخت طلا و جواهرات، انواع گردنبند طلا و زنجیر طلا، کافیست درخواست خود را با شماره تلفن 09133677049 – آقای میرهادی در میان بگذارید. شیک ترین جواهرات را با ما در اختیار خواهید داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *