مدال گردنی طلا 0113

مدال گردنی طلا کد 0113

طراحی و ساخت سفارشی مدال گردنی طلا، طرح خورشیدی با سنگ قیمتی – کد 0113

مدال گردنی طلا کد 0113 یکی دیگر از نمونه کارهای طراحی اختصاصی گردنبند طلا زنانه شیک است که در این گروه تخصصی ارائه می شود. این نوع گردنی طلا در نوع خود، منحصر به فرد است؛ چنان که گویی به مانند پرتوهای خورشید بر گردن شما می درخشد! بی شک شما هم با نگاه کردن به این مدال گردنی طلا لاکچری، مجذوب و فریفته آن خواهید شد! ما در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، بهترین طراحان را در کنار خود داریم که می توانند انواع مدل های لاکچری جواهرات را برایتان طراحی نمایند. سپس مدل های مورد نظر، زیر نظر سازندگان زبردست، به یکی از قطعات چشم نواز طلا و جواهرات تبدیل می شوند.

مدال گردنی طلا طرح خورشیدی با سنگ قیمتی را با یک لباس مجلسی شیک بپوشید

مدال گردنی طلا کد 0113 یکی از آن مدل های جواهرات است که برای زیباتر جلوه دادن لباس مجلسی زنانه و لباس شب، با آن زرق و برق چشم نواز به کار می رود. این مدل گردنبند طلا زنانه لوکس، خاص و گران قیمت است. حدود وزن این مدال گردنی، 8 گرم به بالا می باشد. بسته به اینکه آیا تمایل دارید آن را بدون سنگ یا همراه با سنگ قیمتی سفارش دهید، در قیمت مدال گردنی طلا تأثیر دارد. یک مزیت خوب برای خرید این مدل گردنبند طلا، سازگاری آن با انواع مدل های زنجیر طلا ضخیم است. زنجیر طلا در قسمت پشت مدال تعبیه می شود و زیبایی خاصی به آن می بخشد.

طراحی مدال گردنی طلا کد 0113 یکی از شاهکارهای ساخت طلای سفارشی است! اگر با ما هم عقیده هستید، می توانید این مدل طلا را برای همسر، خواهر و یا مادر مهربان خود خریداری کنید؛ که قطعاً یک هدیه لوکس، خاطره انگیز و به یادماندنی خواهد بود! برای اطلاع از قیمت این مدل طلا و اجرت ساخت آن می توانید با مدیریت طلا و جواهر داماس از طریق شماره تلفن درج شده در سایت، تماس بگیرید و صحبت کنید.

در طراحی این مدال گردنی طلا کد 0113، دو حلقه باریک طلا در قسمت پشت قرار دارد و تعداد 12 شاخه های موج دار، با طرح ساده و همراه با سنگ، در اطراف این دو حلقه نصب شده است. درخشندگی سنگ های قیمتی، به راستی زیبا و تماشایی است! این مدال گردنی واقعاً ارزشمند و گرانبها است و یکی از بهترین مدل های جواهرات در سال جدید محسوب می شود. اگر از طرفداران این مدل گردنی طلا هستید، برای سفارش ساخت با ما تماس بگیرید. کلیه سفارشات در عرض 15 تا 20 روز کاری آماده خواهند شد و برای مشتری ارسال می شوند.

منبع: طلا و جواهر داماس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *