مدال طلا لاکچری با سنگ

مدال طلا لاکچری با سنگ

مدال طلا لاکچری با سنگ- طرح حلزونی

مدال طلا لاکچری با سنگ قیمتی، طرح حلزونی، یکی از زیباترین و شیک ترین مدل هایی است که توسط این گروه تخصصی، در دسته طراحی و ساخت طلا و جواهرات ارائه شده است.

با نگاه کردن به این مدال طلا، مجذوب آن خواهید شد؛ و چه بسا دوست می دارید که آن را داشته باشید! ما در کنار شما هستیم تا مانند یک خانم شیک پوش، در مجالس بدرخشید! خدمات طراحی و ساخت طلای سفارشی زیر نظر طراحان و سازندگان حرفه ای انجام خواهد گرفت. بی شک، شما لایق بهترین ها هستید!

بیایید با هم، نگاهی به مدل شیک مدال طلا لاکچری با سنگ قیمتی، طرح حلزونی، بیاندازیم….

طراحی مدال طلا لاکچری با سنگ قیمتی، طرح حلزونی، به صورت یک قطره اشک انجام گرفته است اما در دو انتهای مدال، حالت نوک تیز ایجاد شده تا نمای متفاوتی را در آن به وجود بیاورد. طراحی بخش داخلی این مدال نیز در نوع خود قابل توجه است! شعاع هایی که از مرکز بخش حلزونی به سمت دیواره های بیرونی امتداد دارند، در انتها به سنگ های قیمتی درخشان می رسند! این یک طرح بی نظیر، خیره کننده و چشم نواز است!

کمتر کسی است که این مدال طلا لاکچری با سنگ قیمتی، طرح حلزونی، را از نزدیک ببیند و شیفته آن نشود! قطعاً شما هم با ما هم عقیده هستید!

و اما چرا باید این مدل مدال طلا زنانه را سفارش بدهید؟ پاسخ، کاملاً روشن است! مدال طلا لاکچری با سنگ قیمتی، طرح حلزونی، از یک طراحی لوکس و سلطنتی برخوردار می باشد، پس جلوه خاصی در نمای فرد که از آن استفاده می کنید، به وجود می آورد.

این مدال را می توانید با انواع زنجیر طلا بلند، زنجیر طلا درشت یا متوسط استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم اندازه زنجیر برای این مدل مدال طلا را متناسب انتخاب کنید. یعنی نه زیاد بلند و نه زیاد کوتاه باشد. این باعث می شود که روی گردن شما، جلوه بخصوص خودش را ارائه بدهد.

برای ثیت سفارش ساخت مدال طلا لاکچری با سنگ قیمتی، طرح حلزونی، می توانید همین حالا با مدیریت طلا و جواهر داماس، آقای میرهادی از طریق شماره های تماس در وبسایت گفتگو کنید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *