النگو طلا در اصفهان

النگو طلا کد A10

فروش مدل النگو طلا کد A10؛ طلا و جواهر داماس در اصفهان

یکی از محبوب ترین انواع مدل های طلا و جواهرات، النگو طلا است. النگو طلا معمولاً هم مورد علاقه کودکان است و هم دختران جوان و خانم های میانسال و سالمند به آن علاقه دارند. انواع مدل های النگو طلا را هم می توانید سفارش دهید و هم آماده و ساخته شده بخرید.

گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، بهترین مدل های النگو طلا را آماده کرده است تا شما عزیزان بتوانید مدل دلخواه خود را داشته باشید.

یکی از این مدل های جذاب و پرفروش، النگو طلا کد A10 است. همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، النگو طلا تراش خورده با نقش های موج دار، زیبایی و درخشندگی بی بدیل را به نمایش می گذارند.

اگر شما هم طرفدار النگوهای طلا تراش خورده و ضخیم هستید، پس همین مدل می تواند نظر شما را به خود جلب نماید. خرید مدل النگو طلا کد A10 برای نوعروسان و یا هدیه دادن به دختران جوان به مناسبت های مختلف، ایده ای بسیار هوشمندانه است. حتی می توانید این النگوهای طلای شیک را برای هدیه تولد همسرتان بخرید و به او هدیه بدهید.

یکی از مهم ترین سوالاتی که در خرید مدل النگو طلا کد A10 می تواند در ذهن شما مطرح شود این است که النگوهای طلا عمدتاً بر اساس سایز و شماره نامگذاری می شوند؛ مثلاً شما می گویید النگو طلا سایز 3 یا سایز 4 یا سایز 5؛ قیمت النگو طلا هم بر همین اساس و بر مبنای قیمت روز طلا محاسبه خواهد شد. البته اجرت ساخت طلا را نیز فراموش نکنید.

اگر به خرید انواع مدل النگو طلا علاقه مند هستید و می خواهید همین مدل النگو طلا کد A10 را سفارش دهید یا سایر مدل های موجود در طلا و جواهر داماس را بررسی کنید، ما در کنار شما هستیم. کافیست با شماره تماس 09133677049 – آقای میرهادی تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *