خدمات ساخت طلا + نکات مهم

خدمات ساخت طلا به مجموعه خدماتی گفته می شود که بهترین سازندگان طلا و جواهرات، برای طراحی و ارائه مدل های شیک انواع طلا برای مشتریان خود انجام می دهند.

زیورآلات طلا همواره یکی از عوامل مهم در حضور توام با اعتماد به نفس افراد در جمع های مختلف می باشد. گاهی افراد برای این کار پا از این هم فراتر می گذارند و اقدام به سفارش ساخت طلا متناسب با فاکتور های موردنظر خود می کنند. خدمات ساخت طلا از جمله خدماتی است که می توانید از گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، با بهترین کیفیت دریافت کنید.

برای سفارش ساخت طلای مورد نظرتان، کافیست با شماره تلفن 09133677049 – آقای میرهادی تماس حاصل فرمایید.

در این مطلب درباره خدمات ساخت طلا و جواهرات شیک و تمامی مواردی که در این زمینه قابل شرح می باشند توضیحات کاملی را خدمت شما خواهیم گفت. در نهایت به سراغ معرفی خدمات خود در این زمینه خواهیم رفت. با ما همراه باشید.

خدمات ساخت طلا

خدمات ساخت طلا

مراحل ثبت سفارش خدمات ساخت طلا چگونه است؟

بسیاری از افراد سوال می پرسند که برای ثبت سفارش خدمات ساخت طلا چه پروسه ای باید طی شود؟ در این بخش می خواهیم این پروسه را ریز به ریز خدمت شما شرح دهیم.

مرحله اول: دریافت مشاوره ساخت طلا

حق شماست که مدل طلا را که سفارش می دهید درست مطابق استانداردهای شما باشد. به همین دلیل از شما می خواهیم که در اولین گام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. در این مشاوره تمامی مواردی که باید بدانید از جمله سنگ هایی که می توانید استفاده کنید و البته نوع ساخت و طرح مورد نظر و …. خدمت شما شرح داده خواهند شد. در این صورت شما عزیزان با اشراف کامل، طرح احتمالی را خواهید دانست و طلای خود را درست مطابق خواسته خود دریافت خواهید کرد.

مرحله دوم: طراحی طلا و جواهر مطابق با مدل درخواستی

این قسمت یکی از تخصصی ترین مراحل ساخت طلا می باشد. طلا، فلزی است که کارکردن با آن نیاز به تخصص و مهارت بسیار دارد. نمی توان انتظار طراحی قطعه طلا را توسط افرادی تازه کار مطابق سلیقه های خود داشت. برای همین به شما توصیه می کنیم که طراحی طلا را به افرادی کاربلد بسپارید. در این راستا همکاران ما با نهایت مهارت و با برخورداری از سابقه ای درخشان در زمینه طراحی طلا درخدمت شما هستند تا طرح مورد نظر شما را پیاده سازی کنند.

مرحله سوم: مگر می شود از نگین های زیبا روی مدل طلا و جواهرات گذشت؟!

هیچ کس از تاثیری که نگین بر طلا و جواهرات مختلف می گذارد بی خبر نیست. به همین دلیل مرحله انتخاب نگین، دارای اهمیت ویژه ای می باشد. بسیاری از افراد به خوبی می دانند کدام نوع نگین را می پسندند. اما اگر به هر دلیل نمی دانید کدام نگین، خاص طلای شما است، نگران نباشید. می توانید در این باره از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

مرحله چهارم: ساخت نهایی طلا، و ارسال برای مشتری

پس از ارائه مشاوره و مطرح کردن درخواست های شما مبنی بر چگونگی طراحی و ساخت طلا، سفارش موردنظرتان، تولید می شود و خدمت شما ارسال می گردد. با نهایت ایمنی و به همراه فاکتور محصول، طلای شما را خدمت شما ارسال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مدل گوشواره طلا بچه گانه + سفارش ساخت

اجرت ساخت طلای سفارشی چگونه است؟

خدمات ساخت طلا و جواهرات

خدمات ساخت طلا و جواهرات

 

حتماً دیده اید که هنگام خرید و فروش طلای نو در طلا فروشی ها از اجرت صحبت می شود. اجرت ساخت طلا هزینه ای است که طلافروش بابت فروش طلای نو از مشتری دریافت می کند. این اجرت، عدد یکسانی نیست و هر قطعه طلا با دیگری متفاوت است. چرا که برای ساخت یک قطعه طلا ممکن است نیاز به ظریف کاری های بسیار باشد. به همین دلیل باید انتظار قیمت بالایی را برای این قطعه داشته باشیم. در مقابل ممکن است قطعه ای دیگر آسان تر طراحی و ساخته شود. واضح است که قیمت این طلا، کمتر از مورد قبل خواهد بود.

به این ترتیب، انواع اجرت خدمات ساخت طلا به صورت زیر مطرح می باشد:

شکل های مختلفی از محاسبه اجرت ساخت طلا میان طلا فروشان مطرح است. موارد زیر مهم ترین این اشکال می باشند:

  • محاسبه اجرت به واحد پول تومان
  • محاسبه اجرت ساخت طلا به شکل درصدی
  • محاسبه اجرت ساخت طلا به تومان و به شکل درصدی

روش های مختلف ساخت انواع قطعات طلا

خدمات ساخت طلا و جواهرات

خدمات ساخت طلا و جواهرات

 

برای تولید قطعات طلا روش های مختلفی این روزها وجود دارد. در این قسمت به شرح این روش ها خواهیم پرداخت.

1-خدمات ساخت طلا با لیزر

ممکن است سوال بپرسید قطعات ساخته شده با این روش چه مشخصه هایی دارند؟ در حقیقت، این روش های تولید برای قطعاتی به کار می رود که سختی زیاد و نیز دارای طرح دو بعدی می باشند. این روش ساخت طلا، پروسه جالبی دارد. ابتدا باید طرح لازم را به سیستم بدهید. سپس قطعه طلا را در جای مخصوص قرار داده تا دستگاه به کمک طرح داده شده برش های لازم را ایجاد کند.

2-خدمات ساخت طلا با سیستم کامپیوتری

این کار برای تولید قطعات طلایی که تولیدشان ظرافت بیشتری نیاز دارد، کارآمد می باشد. برای این کار با استفاده از نرم افزار های سه بعدی، طرح مورد نظر به سیستم داده می شود. سپس پرینتر سه بعدی، اقدام به چاپ قطعه می کند. در انتها، تنها کاری لازم است، ریخته گری می باشد.

آیا ساخت طلا و جواهرات مقرون به صرفه است؟

خدمات ساخت طلا و جواهرات

خدمات ساخت طلا و جواهرات

 

بسیاری از افراد برایشان سوال است که آیا سفارش دادن ساخت طلا ارزشش را دارد و امری به صرفه می باشد؟ برای این کار باید چند عامل را درنظر داشته باشید. هنگامی که برای خرید طلا به طلافروشی مراجعه می کنید، خواهید دید که هزینه هایی از جمله سود و مالیات و اجرت را قرار است پرداخت کنید. اما هنگامی که ساخت طلا را سفارش می دهید، در اکثر موارد، نیازی به پرداخت هزینه های مالیات و نیز سود نیستید.

تولید کنندگان طلا با تولید تیراژ بالای قطعات طلا به دنبال سود خود هستند. برای همین شما عزیزان برای پاسخ به این سوال باید عوامل مذکور را در نظر داشته باشید. نکته مثبت دیگری که درباره خدمات ساخت طلا سفارشی وجود دارد این است که تمامی معیارهای مورد نظر خود را به طلاساز سفارش می دهید.

سخن پایانی

در این مطلب درباره صفر تا صد خدمات ساخت طلا برای شما تمامی توضیحات لازم را ارائه کردیم. شما عزیزان می توانید به منظور دریافت بهترین خدمات طراحی و ساخت طلا به گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در اصفهان مراجعه کنید. ما با سال ها تجربه در امر ساخت طلا درست مطابق گزینه های مورد نظر شما، طلای دلخواهتان را خواهیم ساخت. درباره مزایای سفارش خدمات ساخت طلا برای شما تمام توضیحات لازم را گفتیم. روش های ساخت طلا هم دیگر مواردی بودند که به طور کامل به آنها پرداختیم. اینکه از کدام روش برای ساخت طلا استفاده شود، بستگی به نوع طلای مورد نظر شما دارد. قیمت ساخت طلا نیز دقیقاً براساس همین موضوع که طلای شما چقدر ساختش زمان برده است تعیین می شود.

شیک ترین مدل های طلا و جواهرات را از گروه داماس بخواهید.

 

منبع: تیم تولید محتوا طلا و جواهر داماس

 

زیباترین مدل های طلا و جواهرات را از این قسمت مشاهده کنید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *