انگشتر طلا کد 0110

انگشتر طلا با سنگ کد 0110

طراحی و ساخت انگشتر طلا کد 0110 – ساخت حلقه ازدواج با سنگ قیمتی

انگشتر طلا کد 0110، یکی از محصولات سفارشی سازی در گروه طلا و جواهر داماس است که در نهایت شکوه و زیبایی، طراحی و ساخته شده است. این مدل انگشتر طلا در واقع با نمای خیره کننده و بسیار ظریف خود می تواند در جایگاه یک حلقه طلا برای مراسم نامزدی یا ازدواج نیز قرار بگیرد. خرید حلقه طلا سفارشی این روزها برای اکثر زوج های جوان بسیار اهمیت دارد. عروس و دامادهای نسل امروز ترجیح می دهند که حلقه ازدواج خود را با طرح های خاص و منحصر به فرد خریداری کنند. گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در اصفهان نیز به این سلیقه مشتریان عزیز احترام می گذارد و طرح های خلاقانه ای را برای انواع حلقه طلا و انگشتر طلا ارائه می دهد.

بیایید کمی بیشتر با مدل انگشتر طلا با سنگ کد 0110 آشنا شویم.

انگشتر طلا کد 0110 یک طرح ویژه است که با سنگ های قیمتی به شکل های مستطیلی و لوزی تزئین شده است. تعداد 18 تا 20 سنگ قیمتی بر روی این انگشتر تعبیه می شود که این تعداد می تواند از حدود 16 تا 22 سنگ، متغیر باشد. با توجه به اندازه انگشت مشتری، حلقه طلا می تواند بزرگ یا کوچک باشد؛ بنابراین، اگر اندازه سنگ ها را ثابت فرض کنیم، تعداد سنگ روی انگشتر طلا کد 0110 متغیر است. قبل از سفارش ساخت حلقه طلا می توانید درباره روش درست اندازه گیری اندازه انگشتر و قیمت خرید طلا یا اجرت ساخت انگشتر طلا با این مجموعه تماس بگیرید.

نوع طراحی که برای ساخت انگشتر طلا با سنگ کد 0110 به کار رفته است، برگرفته از چیدمان مدرن، یعنی ترکیبی از اشکال هندسی می باشد. در این انگشتر، شکل های متقارن هندسی از جمله مستطیل و لوزی را در کنار هم به صورت یک در میان مشاهده می کنید که نمایی بی نظیر را به این مدل طلا بخشیده است. در آرایش سنگ های قیمتی روی این مدل انگشتر طلا، یک سنگ لوزی و دو سنگ مستطیلی در کنار هم می بینید که این توالی، تکرار شده است.

اگر تمایل داشته باشید می توانید موقع سفارش ساخت این مدل انگشتر طلا، هماهنگ کنید که تعداد سنگ ها یا شکل آنها برایتان به دلخواه تان تنظیم شود. ما در طلا و جواهر داماس، بهترین و حرفه ای ترین طراحان را در کنار خود داریم که می توانند مدل های شیک و منحصر به فرد از انواع انگشتر طلا، حلقه طلا و انگشتر ازدواج را برایتان ارائه دهند.

همین حالا می توانید برای هماهنگی برای ساخت انگشتر طلای شیک، با طلا و جواهر داماس تماس بگیرید. شماره تماس 09133677049 آقای میرهادی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *