مدال گردنی طلا

مدال طلا نیم رخ کد M10

فروش، طراحی و ساخت مدال طلا گردنی؛ مدال طلا نیم رخ کد M10

یکی از زیباترین و شیک ترین مدل های طلا و جواهرات، مدال طلا گردنی است. انواع مدال و پلاک طلا که وزن بیشتر از 5 گرم دارند، از طراحی به خصوصی برخوردار بوده و قیمت آنها گران تر تمام می شود. به این ترتیب، می توان انتظار داشت که مدل طلای زیبا از جمله مدال طلا نیم رخ کد M10، هم وزن بیشتری داشته باشد و هم اجرت ساخت آن نسبت به طلای ظریف، گران تر شود. این موضوع اکثر خریداران را از خرید منصرف نمی کند؛ چون خاص بودن این مدال طلا به اندازه ای است که آنها را مجذوب خود می سازد.

همان طور که در تصویر این مدال طلا نیم رخ کد M10 مشاهده می کنید، این مدال به شکل مستطیل بوده و اطراف آن را کنگره ها و دالبرهای زیبا و ظریف فراگرفته است. در میان مدال طلا گردنی می توانید یک طرح نیم رخ را مشاهده کنید که از هر نظر، چشم نواز و شیک است. این پلاک طلا توسط گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در اصفهان ارائه می شود. برای خرید این مدل طلا می توانید زنجیر طلا را مطابق با سلیقه، نیاز و بودجه مالی خودتان نیز سفارش دهید. اگر نیاز دارید که همین طرح در ابعاد بزرگ تر و یا وزن دلخواهتان ساخته شود، می توانید درخواست خود را با شماره های تماس سایت مطرح فرمایید.

خرید مدال طلا نیم رخ کد M10 برای هدیه دادن به مناسبت روز زن، روز مادر و هدیه به نوعروسان، بسیار مناسب است. در هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید این مدل طلای شیک را برای خود یا همسرتان سفارش دهید. ما بهترین برنامه ریزی ها را داشته ایم تا طلای خریداری شده، در امنیت کامل به دستتان برسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *