انگشتر طلا با سنگ زمرد

انگشتر طلا اسپرت با سنگ زمرد

طراحی و ساخت مدل انگشتر طلا با سنگ زمرد 

مدل انگشتر طلا با سنگ زمرد یکی از شیک ترین مدل هایی است که می توانید برای خودتان و یا دوستتان انتخاب کنید. این مدل انگشتر طلا، ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک را به نمایش می گذارد. وقتی به طراحی این انگشتر نگاه می کنید به مانند این است که به یکی از مدل های طلا و جواهرات در یونان باستان می نگرید؛ همان قدر دلفریب و همان قدر جذاب و رویایی.

چه بسا که سنگ قیمتی زمرد سبز هم بر روی انگشتر طلا به طرز خیره کننده ای خودنمایی می کند! آیا دلتان نمی خواهد که شما هم صاحب این چنین انگشتر زیبایی شوید؟ بله؛ البته که تمایل دارید. جذابیت این مدل انگشتر طلا با سنگ زمرد به اندازه ای است که حتی می توانید مدل ها و سبک های خاصی از نیمست طلا را هم همراستا با این مدل سفارش دهید.

ظاهر این انگشتر زیبا دارای یک حلقه دایره ای است که آن را در قسمت داخلی می توانید ببینید. در قسمت بیرونی، و فوقانی انگشتر، حالت مربعی و دارای زاویه را مشاهده می کنید و در همان قسمت، سنگ زمرد سبز با مهارت هر چه تمام تر، تعبیه شده است. همین ترکیب دایره و زاویه، نمای این مدل انگشتر طلا را دوچندان زیباتر ساخته است.

گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در کنار شما است تا بتوانید هر مدل جدید از انگشتر طلا با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را تمایل دارید، سفارش دهید. 09133677049 در خدمات شماست تا سوالاتتان را درباره ساخت انگشتر طلا در اصفهان پاسخگو باشد.

اولین اقدام برای سفارش طراحی و ساخت این مدل انگشتر طلا با سنگ زمرد این است که بدانید اندازه سایز انگشتر چقدر است و شما با چه هدفی می خواهید این مدل طلا را بخرید.

وقتی تصمیم خود را گرفتید و مطمئن شدید که می خواهید همین سنگ زمرد برای انگشتر نصب شود، برای انجام هماهنگی های لازم با شماره های تماس فوق تماس حاصل فرمایید. یکی از مهم ترین مزیت های سفارش ساخت طلا توسط گروه تخصصی طلا جواهر داماس این است که می توانید هر مدل سنگ زینتی را که به آن علاقه دارید، روی انگشتر خود داشته باشید. این را هنگام ثبت سفارش حتماً با مدیریت در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *