راهنمای خرید جعبه جواهرات

برای نگهداری هر وسیله گران قیمت، اغلب محفظه ای محکم تهیه می شود. جواهرات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر بخواهیم تعریف مختصری از جعبه جواهرات را ارائه دهیم، می توانیم جعبه جواهرات را یک محفظه شکیل و زیبا بدانیم که به منظور مراقبت بهتر از زیورآلات و طلاهای شما به کار می رود. این جعبه ها این روزها در مدل های مختلفی موجود بوده و قابل خریداری هستند. اما این جعبه نزد خانم ها جایگاهی فراتر از یک جعبه نگهداری زیورآلات دارد. گاهی اوقات خانم ها به این جعبه به چشم بخشی از دکوراسیون میزشان نگاه می کنند. به همین خرید یک جعه جواهرات زیبا، دارای اهمیت زیادی نزد خانم ها می باشد. در این مطلب برای شما چند نکته مهم را هنگام خرید جعبه جواهرات بازگو می کنیم. پس با ما همراه باشید.

خرید جعبه جواهرات

خرید جعبه جواهرات

 

مدل های مختلف جعبه جواهرات

جنس های مختلفی از جعبه جواهرات را می توانید خریداری کنید. در این بخش به این انواع مختلف اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1-جعبه جواهرات مدل فلزی

همانگونه که از نام این جعبه ها پیداست، این محصولات از جنس فلز می باشند. طیفی از قطعات طلا را می توانید در آن ها قرار دهید. این مدل از جعبه های جواهرات نسبت به مدل های چوبی، باکیفیت تر هستند.

2-خرید جعبه جواهرات مدل چوبی

این مدل از متریال چوبی ساخته شده و از نظر ایمنی و امنیت در سطح قابل قبولی می باشند. چوب، مانع از تشکیل رطوبت در محفظه درونی جعبه می شود. به علاوه اینکه چوب امکان سِت شدن این جعبه را با هر دکوراسیون روی میز فراهم می سازد.

3-جعبه جواهرات مدل های میناکاری

این جعبه ها حاصل هنر دست هنرمندان ایرانی می باشند. کیفیت و ارزش این جعبه ها بسیار بالا بوده و نسبت به سایر مدل ها گران قیمت نیز هستند.

4-جعبه جواهرات مدل های خاتم کاری شده

اصطلاح خاتم کاری، به طرح های چند ضلعی اطلاق می شود که با رنگ های مختلف کنار هم قرار گرفته اند. هر چقدر مثلث های خاتم کاری، ریز و ظریف و زیباتر کنار هم قرار بگیرند، این جعبه جواهر، مرغوب تر به نظر می رسد.

خرید جعبه جواهرات

خرید جعبه جواهرات

 

شرایط کیفی و جنس جعبه جواهرات

دومین موردی که باید هنگام خرید جعبه جواهرات نسبت به آن دقت کنید جنس و کیفیت ساخت می باشد. فراموش نکنید که جعبه جواهرات باید قدرتمندتر از آنی باشد که به راحتی در برابر فشار، دچار از هم گسیختگی شود. برای همین بهتر است به سراغ مدل های شیشه ای نروید.

جنس آستر درون جعبه جواهرات

پس از بررسی ویژگی های فیزیکی بخش بیرونی جعبه باید به سراغ بررسی کیفیت آستر درونی جعبه بروید. درب جعبه را باز کنید و به بررسی آستر داخل آن بپردازید. این را به هیچ وجه فراموش نکنید که طلا و نقره، کالاهایی حساس می باشند. به همین دلیل نباید جعبه ای که انتخاب می کنید بدون آستر باشد. در غیر این صورت ممکن است نبود آستر سبب افت درخشندگی جواهرات شما شود. آستر را با دست لمس کنید و پس از اطمینان از عدم وجود زبری در آن جعبه را خریداری کنید.

تناسب جعبه با تعداد و تنوع جواهرات

عامل بعدی که باید به آن هنگام خرید جعبه جواهرات توجه کنید تناسب تعداد و تنوع جواهرات با نوع جعبه می باشد. مشخص کنید که کدام مورد از انواع زیورآلات در میان وسایل شما بیشتر دیده می شوند. آیا تعداد انگشترهای شما بیشتر اند یا دستبند طلا و یا گردنبند طلا؟ به عنوان یک نکته دیگر برای راهنمای خرید جعبه جواهرات یادتان باشد جعبه ای انتخاب کنید که تمامی انواع زیورآلت مذکور به راحتی و به صورت ایمن در آن قرار گیرند.

جعبه جواهرات چند طبقه ای می خواهید؟

خرید جعبه جواهرات

خرید جعبه جواهرات

توجه به چند طبقه ای بودن جعبه، مورد مهم دیگری در هنگام خرید جعبه جواهرات می باشد. باز هم برای تعیین این تعداد باید به بررسی تعدد قطعات زیورآلات خود بپردازید. باید بدانید که چه تعداد از وسایل ارزشمند خود را می خواهید در این جعبه قرار دهید. اگر تعداد محدودی جواهر دارید، شاید جعبه تک طبقه ای کفایت کند. اما درصورت داشتن تعداد زیادی از زیورآلات نقره یا طلا باید به سراغ جعبه های چند طبقه ای بروید.

قفل دار بودن جعبه بسیار مهم است!

این حقیقت را از ما بپذیرید که حتی اگر جعبه شما از جنس فلز هم باشد نمی توانید بدون قفل روی امنیت زیادی درباره آن حساب کنید. به همین علت به شما توصیه می کنیم برای خرید به سراغ نمونه های قفل دار بروید. به خصوص اگر می خواهید در برابر دید دیگران این جعبه ها را قرار دهید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب به شرح راهنمای خرید جعبه جواهرات به طور کامل پرداختیم. اشیای گران قیمت را نمی توان بدون محفظه و جایی امن به حال خود رها کرد. اما همین محفظه امن که جعبه جواهرات می باشد را هم باید متناسب با برخی فاکتورها انتخاب کرد. امیدواریم این مطلب به عنوان راهنمای خرید زیباترین مدل های جعبه جواهرات سبب خرید موفقی از سوی شما شود.

هر کدام از انواع سفارش های طلا و جواهر را نزد گروه تخصصی طلا و جواهر داماس ثبت کنید، سفارشتان در یک بسته بندی شیک و زیبا به شما تحویل داده خواهد شد. همین حالا زیباترین مدل های طلا و جواهرات ما را در بخش گالری سایت بررسی فرمایید. برخی از این مدل های شیک به صورت زیر می باشند:

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *