ساخت انگشتر طلا در اصفهان

انگشتر طلا تگ نگین نامتقارن

طراحی و ساخت سفارشی انگشتر طلا تگ نگین نامتقارن و مات 

انگشتر طلا تگ نگین نامتقارن و مات، یکی از زیباترین مدل های انگشتر طلا در اصفهان است که نظر خانم های شیک پوش و خوش سلیقه را به خود جلب نموده است. این مدل انگشتر طلا به خاطر رنگ طلای مات، مورد استقبال قرار گرفته است. کسانی که به دنبال خرید انگشتر طلا با طرح های خلاقانه و نوآورانه هستند، نسبت به این طلای شیک، جذب می شوند. با خرید انگشتر طلا تگ نگین نامتقارن، می توانید آن را به عزیزانتان هدیه بدهید یا آنها را سورپرایز کنید.

ایده خوبی است که کمی درباره طراحی انگشتر طلا تگ نگین نامتقارن و مات صحبت کنیم. وقتی به ظاهر این انگشتر نگاه می کنید، یک جلوه درخشان از طلای مات را به نمایش می گذارد که به راحتی نمی توانید از آن عبور کنید. چند تراش بسیار ریز روی سرتاسر سطح انگشتر به چشم می خورد که باید برای دیدن آن بسیار دقیق و نکته سنج باشید. وجود یک تگ نگین، سنگ قیمتی روی این مدل انگشتر باعث شده که درخشندگی و جذابیت آن دوچندان شود! خرید این مدل طلا می تواند هر کسی را به ذوق بیاورد.

یکی دیگر از مزایای سفارش ساخت انگشتر طلا تگ نگین نامتقارن و مات این است که این انگشتر با انگشتان دست هر فرد، خواه لاغر باشد یا تپل، سازگار است. هماهنگ بودن مدل انگشتر طلا با فرم انگشتان دست، یکی از مهم ترین نکات خرید است. این مدل ویژه به گونه ای ساخته شده که هم برای انگشتان لاغر و کشیده و هم برای دستان تپل و با انگشتان کوتاه مناسب است. بدون شک، متوجه شده اید که یک طراحی ساده و مینیمال، با طراحی لاکچری در هم آمیخته شده تا اینچنین انگشتر طلا به مرحله ساخت در آید.

اگر از ما بپرسید که انگشتر طلا تگ نگین نامتقارن و مات برای چه اهدافی مناسب تر است؛ به شما خواهیم گفت که این انگشتر طلا را می توانید برای هدیه دادن به مناسبت روز زن، یا به عنوان حلقه نامزدی و یادگاری انتخاب کنید. اگر اهل خرید طلا برای دوران نامزدی باشید، این انگشتر می تواند نیاز شما را برآورده سازد.

ما افتخار می کنیم که بهترین طراحان طلا و جواهر را در کنار خود داریم تا بتوانند ایده های ذهنی مشتریان را به مرحله اجرا تبدیل نمایند. این انگشتر طلا ساده نیز یکی از صدها طرحی است که توسط گروه تخصصی طلا و جواهر داماس قابل ساخت است.

همین حالا می توانید برای هماهنگی برای ساخت انگشتر طلای شیک، با طلا و جواهر داماس تماس بگیرید. شماره تماس 09133677049 آقای میرهادی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *