دستبند طلا زنجیری با پلاک

دستبند طلا زنجیری و پلاک طلا ظریف

سفارش ساخت دستبند طلا زنجیری همراه با پلاک طلا طرح قلب توخالی

دستبند طلا زنجیری با یک پلاک سبک و ظریف که طرح قلب های توخالی را ایجاد کرده است، یکی از محصولات پرطرفدار و شیک ترین مدل های طلا جواهر است که برای هدیه دادن به مناسبت های مختلف، به ویژه گروه سنی نوجوانان بسیار مورد استقبال واقع شده است. این مدل دستبند طلا در نوع خود منحصر به فرد است؛ چون ترکیبی از یک زنجیر طلا ساده و یک پلاک ظریف با وزن سبک را ارائه می دهد.

مهمترین مزیت سفارش ساخت دستبند طلا از این مدل این است که می توانید طول زنجیر طلا را بر اساس اندازه مچ دست فرد مورد نظر تان تنظیم کنید. همچنین این امکان وجود دارد که شما چند پلاک طلای بسیار ظریف و کوچک را به شکل های دلخواه تان انتخاب کنید و از این زنجیر به صورت آویز نصب کنید.

این دستبند زنجیری طلا یکی از محصولاتی است که ما آن را به عنوان یک دستبند طلای همه‌کاره معرفی می کنیم. هم می‌توانید آن را کادو بدهید، چون قیمت طلا ارزان‌تر تمام می شود و هم می توانید آن را به سبک دلخواه خود سفارش بدهید.

از دیگر مزایای این مدل دستبند طلا زنجیری همراه با یک پلاک ظریف و قلب توخالی این است که امکان سفارش ساخت پلاک طلا اسم فارسی و انگلیسی وجود دارد و آن را به جای این پلاک طلای ظریف نصب خواهیم کرد. یک دستبند طلای سفارشی تمام عیار را برای شما آماده می کنیم، به شرطی که ایده‌های خود را با ما در میان بگذارید.

خرید دستبند طلا ظریف برای کسانی که جثه ریز تری دارند و مچ دست آنها لاغرتر است، انتخاب هوشمندانه‌ای است. اگر می خواهید انواع مدل دستبند طلا را در این وبسایت بررسی کنید، پیشنهاد می دهیم سریع به ویترین طلا بزنید. علاوه بر دستبند طلا، سایر مدل های گردنبند طلا و انگشتر طلا با شیک ترین طراحی برای تان ارائه شده است.

با خرید دستبند طلا زنجیری و پلاک طلا ظریف می توانید در هزینه های خرید طلا صرفه جویی کنید. از طرف دیگر مزد ساخت این مدل طلا بسیار کمتر است. انواع مدل دستبند طلا با طراحی مینیمال و سبک مدرن به طورکلی وزن سبک تری دارند، پس هم مزد ساخت کمتر است و هم قیمت خرید ارزان در تمام می شود. می توانیم بگوییم که این مدل دستبند طلا جزو طلا ارزان قرار می گیرد.

برای سفارش ساخت دستبند طلا طبق طرح و ایده خود با ما تماس بگیرید تا مراحل ثبت سفارش و انجام کارهای طراحی و ساخت برای تان سریعتر آغاز شود.

منتظر ایده های زیبای شما هستیم. 09133677049 – میرهادی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *