مدال گردنی طلا زنانه

مدال گردنی طلا کد 0112

طراحی و ساخت سفارشی مدال گردنی طلا، طرح هلال ماه – کد 0112

مدال گردنی کد 0112، طرح هلال ماه، یکی دیگر از نمونه کارهای طراحی و ساخت طلای سفارشی است که توسط طلا و جواهر داماس برای مشتریان عزیز ارائه می شود. این مدل گردنبند طلا زنانه با یک نمای شیک و دوست داشتنی، جلوه ای خاص به ظاهر شما می بخشد. ظرافت های ویژه ای را در این مدل طلای زیبا مشاهده می کنید. طراحی هلال ماه که برای این مدال گردنی طلا به کار رفته، دارای این مزیت است که مشتریان عزیز بتوانند اندازه آن را طبق سلیقه خود، سفارش دهند. به طور مثال می توانید این نیم هلالی را در اندازه 3 سانتی‌متر یا حتی 5 سانتی‌متر سفارش دهید. انتخاب زنجیر طلا که با اندازه این مدال گردنی متناسب باشد نیز به آسانی امکان‌پذیر است. قطعاً باید زنجیرهای ضخیم‌تر را برای پلاک های سنگین تر خریداری نمایید.

زیبا و خیره کننده، همچون هلال ماه در آسمان شب!

بیایید کمی هم درباره زیبایی ها و ایده های خلاقانه که در طراحی مدال گردنی کد 0112 با طرح هلال ماه به کار رفته است صحبت کنیم.

مدال گردنی طلا، طرح هلال ماه – کد 0112 یکی از آن طلا و جواهراتی است که به طرز باورنکردنی، مجذوب کننده و فریبنده است. برای اینکه متوجه زیبایی های خیره کننده آن شوید، فقط کافیست چند ثانیه به آن نگاه کنید! هلال ماه در این مدال گردنی به صورت دو قسمتی طراحی شده تا طرح های ظریف به راحتی در فاصله آزاد در دو قسمت، جای بگیرد.

یکی از مهم ترین عواملی که زیبایی و جلوه درخشان مدال گردنی طلا، طرح هلال ماه – کد 0112 را دو چندان کرده است، تعبیه قسمت های آبکاری سفید در اطراف هلال است. در دو بخش می توانید این تکه های سفید را مشاهده کنید. درست در این قسمت ها است که تعدادی سنگ درخشان قیمتی (اغلب از سنگ های نیمه قیمتی ارزان قیمت، الماس یا برلیان استفاده می شود) نیز قرار گرفته اند! و همه اینها به معنای خلق یک شاهکار از دنیای اسرارآمیز طراحی و ساخت طلا جواهرات لوکس هستند!

خرید مدال گردنی طلا کد 0112 هم برای خانم های میانسال و هم برای جوان ترها، گزینه ای ایده آل است. اگر تصمیم دارید به همسر خود هدیه ای ارزشمند بدهید، یا می خواهید کادوی ازدواج برای دخترتان بخرید، این مدل گردنبند طلای شیک زنانه را در نظر داشته باشید. خبر خوب این است که می توانید با انتخاب یک زنجیر طلای بلند و ضخیم تر، مدال گردنی طلا، طرح هلال ماه – کد 0112 را به عنوان یک رولباسی طلا با جلوه ای بی نظیر استفاده نمایید.

و در کلام آخر، هرچه از زیبایی های این طرح برایتان بگوییم باز هم کم گفته ایم! پیشنهاد می کنیم تمامی مدل های طلا جواهرات ما را در گالری آنلاین طلا مشاهده کنید و سپس برای سفارش ساخت طلا اصفهان با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *