مدل انگشتر طلا با مروارید و سنگ

انگشتر طلا با مروارید رنگی

طراحی و ساخت انگشتر طلا با سنگ و مروارید رنگی

مدل انگشتر طلا با مروارید رنگی و سنگ های زینتی یکی از زیباترین و شیک ترین مدل های طلا و جواهرات است که توسط گروه تخصصی طلا و جواهر داماس ارائه می گردد. این مدل انگشتر لاکچری برای آن دسته از خانم های شیک پوش مناسب است که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند و می خواهند حتی طلا و جواهراتشان مطابق با مدل های روز باشد.

با خرید این مدل انگشتر می توانید قیمت طلای خود را به طور مستقیم از کارگاه داشته باشید؛ یعنی سفارش ساخت انگشتر طلا برایتان مقرون به صرف تر خواهد بود. ظاهر این انگشتر طلا و جواهر به اندازه ای دلفریب است که بدون شک، حتی اگر قصد خرید آن را نیز نداشته باشید، مجذوب آن خواهید شد!

یکی از مزایای خرید و سفارش ساخت مدل انگشتر طلا با مروارید رنگی و سنگ های قیمتی این است که شما انگشتری را دارید که با مدل های دیگر طلا و جواهرات رایج، تفاوت بسیاری دارد. این انگشتر می تواند شما در مجلس مهمانی و جشن ها به طرز ویژه ای خاص و با کلاس نشان دهد.

انواع مدل های انگشتر طلا با مروارید جزو طرح های پرفروش محسوب می شوند. گروه تخصصی طلا و جواهر داماس می تواند مدل های متنوعی از این نوع انگشترهای طلا را زیر نظر بهترین طراحان طلا و جواهرات، ارائه دهد.

مروارید، در رنگ های سفید، سیاه و رنگ های زیتونی و یا برخی رنگ های ساده تر، جلوه خاصی را به انگشترهای طلا می بخشد. اگر می خواهید یکی از مدل های طلای جذاب را به همسر خود یا مادر خود هدیه بدهید، این مدل انگشتر طلا با مروارید، بهترین گزینه خواهد بود.

همین حالا می توانید برای هماهنگی برای ساخت انگشتر طلا با مروارید، با طلا و جواهر داماس تماس بگیرید. شماره تماس 09133677049 آقای میرهادی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *