مدل طلا با سنگ شرف شمس + سفارش حکاکی 1403

طلا با سنگ شرف شمس یکی از شیک ترین مدل های جواهرات است. زیبایی این زیورآلات به اندازه ای فریبنده است که نظر هر علاقه مند به سنگ های قیمتی را به خود جلب می نمایند! شکوه و جلوه بصری سنگ شرف شمس، مثال زدنی است! کافیست یکی از این سنگ ها را به عنوان نگین جواهرات خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید! به علاوه، استفاده از طلا با شرف شمس، مزایای معنوی نیز برای فرد دارد.

مدل طلا با سنگ شرف شمس

مدل طلا با سنگ شرف شمس

اگر تمایل دارید با جدیدترین مدل های طلا با سنگ شرف شمس آشنا شوید، و آنها را برای ساخت طلای سفارشی انتخاب نمایید، همراه ما باشید.

ویژگی ها و خواص سنگ شرف شمس

مدل طلا با سنگ شرف شمس

مدل طلا با سنگ شرف شمس

شرف شمس یکی از سنگ های قیمتی با نمایی زرد رنگ و درخشان است. سطح صیقلی و براق این سنگ، جلوه بی نظیری به آن بخشیده است! رنگ زرد شرف شمس، با پرتوهای درخشان نور خورشید، برابری می کند و شما را به دنیایی از تلألؤ می برد! ارزش این سنگ در کنار سنگ عقیق، شناخته شده است!

مهم ترین خواصی که برای سنگ های شرف شمس عنوان شده است شامل دفع چشم زخم، توسعه و رونق زرق و روزی و گشایش گرفتاری ها و امور روزمره می باشد. شما می توانید سفارش حکاکی شرف شمس را ثبت کنید و آن را بر روی رکاب انگشتر نقره یا به صورت انگشتر طلا با سنگ شرف شمس خریداری کنید. به این ترتیب می توانید آن را همیشه بر دستان خود داشته باشید و از خواصش بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: سفارش ساخت گردنبند طلا

انواع مدل طلا با شرف شمس که می توانید برای ساخت سفارش بدهید

اگر به انواع شیک ترین و جدیدترین مدل های طلا با سنگ شرف شمس علاقه مند هستید، می توانید دسته بندی های زیر را در نظر بگیرید و سپس سفارش خود را ثبت کنید. نکته مهم این است که ساخت طلا طبق مدل مورد نظر مشتریان، با توجه به اندازه سنگ شرف شمس صورت می گیرد. ممکن است برخی از مدل های طلا جواهر، به سنگ کوچک نیاز داشته باشند و برای برخی دیگر، حتماً بهتر است از سنگ های بزرگ تر استفاده نمود.

نیمست طلا شرف شمس

نیمست طلا شرف شمس

برای ساخت طلا با سنگ شرف الشمس می توانید موارد زیر را سفارش دهید:

  • انگشتر طلا با شرف شمس
  • پلاک طلا با سنگ شرف شمس
  • نیمست طلا با شرف شمس
  • گوشواره طلا با شرف شمس

برای سفارش حکاکی شرف شمس 1403 تا 18 فروردین می توانید با ما تماس بگیرید. ما طراحان حرفه ای را در کنار خود داریم و خدمات صفر تا صد طراحی و ساخت سفارشی را برایتان ارائه می دهیم.

همانطور که در قسمت های قبلی نیز بیان کردیم، سفارش ساخت طلای شیک با سنگ شرف شمس، بر اساس اندازه سنگ و مدل مورد نظر مشتریان انجام می گیرد.

برخی از مدل های انگشتر طلا با شرف شمس به سنگ های ریزتر با شکل بیضی یا دایره ای نیاز دارند. در مقابل، برخی از مدل های انگشتر طلا را فقط باید با سنگ مربعی یا مستطیلی شرف شمس، ساخت.

شاید باورتان نشود اما مدل های نیمست طلا با شرف شمس و پلاک طلا با سنگ شرف الشمس، بسیار زیبا و مجذوب کننده هستند!

چه بسا اگر این مدل ها را مشاهده کنید، نسبت به سایر مدل های انگشتر طلا به آنها بیشتر علاقه مند خواهید شد.

ما در قسمت زیر، مجموعه ای از بهترین مدل های طلا با شرف شمس را برایتان نمایش می دهیم. می توانید از میان آنها، مدل طلا مورد علاقه تان را انتخاب نموده و برای ساخت، سفارش بدهید.

حکاکی شرف شمس و ساخت طلای سفارشی در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در فروردین هر سال انجام می گیرد. با ما تماس بگیرید.

کالکشن طلا با سنگ شرف شمس

 

ساخت طلا در اصفهان

ساخت طلا در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *