خرید طلا نوزادی + نکات مهم و مدل ها

اینکه برای نوزاد خودم چه نوع طلایی را میتوانم بخرم، سوالی است که برای پدران و مادران جوان ممکن است مطرح شود. چرا که عده ای فکر می کنند برای رده سنی نوزادان، استفاده از زیورآلات طلا مناسب نیست. این افراد نگران هستند که طلا توسط کودک جویده و بلعیده شود! ولی نمی توان برای استفاده از طلا، محدود سنی را برای افراد قائل شد. تصمیم داریم برخی نکات را درباره خرید طلا نوزادی شرح دهیم تا امکان استفاده از طلا برای کودک شما راحت تر باشد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا این موارد را خدمت شما شرح دهیم.

خرید طلا نوزادی

خرید طلا نوزادی

 

راهنمای خرید طلا برای نوزادان

هنگامی که کودک در بازه زمانی تولد تا یک ماهگی خود قرار دارد، نوزاد تلقی می شود. نوزادان دختر، در این مقطع زمانی، هنوز گوششان برای آویز کردن گوشواره سوراخ نشده است. به علاوه اینکه اندازه دستشان هم بسیار کوچک است و نمی توانند دستبند طلا نوزادی به دست کنند. از طرف دیگر نمی توان گردنبند طلا هم برای کودک خرید. چرا که نوزاد مدام، در حال چرخیدن است. ممکن است دست نوزادان به گردنبند طلا گیر کند و سبب پارگی آن شود. با استناد به این توصیفات می توان سنجاق سینه طلا را مناسب ترین گزینه برای کودک دانست.

سنجاق سینه طلا از محصولاتی می باشد که از گذشته های دور، گزینه خوبی برای کادو دادن بوده است. البته پلاک طلا چشم زخم و پلاک طلا اسم در گذشته رواج بیشتری داشت. اعتقاد گذشته ها این بود که استفاده از چشم نظر سبب می شود تا کودک از نظرات بد در امان بماند. البته طراحی سنجاق سینه توسط طلاسازها این روز ها جذاب تر و زیباتر شده است.

بیشتر بخوانید: مدل گوشواره طلا بچه گانه + سفارش ساخت

مهم ترین نکات خرید طلا نوزادی

خرید طلا نوزادی

خرید طلا نوزادی

 

در این بخش به چند نکته مهم هنگام خرید طلا نوزادی اشاره خواهیم کرد.

1-باکیفیت بودن طلا

کیفیت و عیار طلا، نخستین موردی است که هنگام خرید طلا نوزادی باید به آن توجه کنید. شما نباید کالایی غیر از طلای 18 عیار را برای فرزند خود خریداری کنید. گذر زمان نباید سبب افت کیفیت طلای خریداری شده برای نوزاد شما شود. بلکه این قطعه باید در طولانی مدت، کیفیت خود را همچنان حفظ کند. پس در یک کلام از باکیفیت بودن قطعه طلا اطمینان حاصل کنید.

2-توجه به وزن قطعه طلای انتخاب شده

اگر از ما می شنوید فکر خرید طلای سبک و توخالی را اصلاً به سر راه ندهید. چرا که احتمال شکستن این قطعات که نازک بوده و وزن سبکی دارند، زیاد است. برای همین اگر به صورت اینترنتی برای نوزاد طلا می خرید دقت کنید که وزن زیادی نداشته باشد. اما این به این معنا نیست که باید وزن قطعه طلا خیلی زیاد باشد. چرا که در این صورت ممکن است که کودک تلاش کند آن را جدا کند.

اگر قصد پرداختن هزینه های کمتری برای طلای کودک دارید، می توانید دستبندهای طلا و مهره سنگی را خریداری کنید که فقط دارای پلاک طلا هستند. اگر سخت گیری درباره قیمت طلا ندارید، بهتر است وقت مناسبی را صرف کنید و به بررسی وزن طلاهای موردنظرتان بپردازید. هرگاه مطمئن شدید که گزینه انتخابی شما به نسبت سن و اندازه فرزندانتان انتخاب شده است، محصول را سفارش دهید.

3-اطمینان از ایمنی محصول

قفل مدل طلا را هنگامی که می خواهید خریداری کنید به خوبی بررسی کنید. فرقی نمی کند که قصد خرید دستبند طلا را دارید و یا می خواهید گردنبند طلا خریداری کنید. اگر مطمئن شدید که قفل محکمی دارد، این محصول را خریداری کنید. به علاوه اینکه گوشه های طلا را هم بررسی کنید؛ طوری که طلا دارای لبه و زاویه و تیزی نباشد. در این غیر این صورت ممکن است که پوست دست فرزند شما دچار آسیب دیدگی شود. هم چنین دقت کنید که طلا نباید دارای قطعات جداشونده باشد. چرا که بازیگوشی کودک سبب می شود تا قطعات طلا از هم باز شوند.

4-طلا را با توجه به سن کودک انتخاب کنید

برخی از طرح های طلاً کاملا متناسب سن کودکان و نوزادان می باشند. برای نمونه می توان به سنگ های رنگی اشاره کرد. این سنگ ها کاملاً کودکانه می باشند. برای سایر قطعات طلا مانند گردنبند طلا نیز می توانید طرح هایی مانند حیوانات را خریداری کنید. مانند طرح های پلاک طلا ماهی و نیز پلاک طلا کیتی و یا پلاک طلا کفشدوزک که کاملاً خاص نوزادان و کودکان می باشند، جذاب و پرطرفدار هستند.

برخی از مدل های زیبای طلا نوزادی را می توانید در این قسمت بررسی نمایید و برای سفارش ساخت، با ما تماس بگیرید:

خرید طلا نوزادی

خرید طلا نوزادی

 

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مطلب درباره اصول خرید طلا نوزادی برای شما توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه کردیم. این نکات را مهم تلقی کنید. فرض کنید که این قطعه طلا لبه دار و تیز باشد. اگر به کودک شما آسیب بزند خود را بابت این بی احتیاطی نخواهید بخشید. علاوه بر طرح هایی مانند پلاک طلا پروانه، پلاک طلا طرح کیتی، پلاک طلا گل و پاپیون و … طرح های دیگری مانند پلاک طلا حلقه و قلب را می توانید برای نوزاد خود خریداری کنید. اما حلقه و قلب طوری هستند که رده های سنی دیگر هم می توانند برای خود قطعات طلا با این طرح ها را خریداری کنند.

برای اینکه بهترین و زیباترین مدل های طلای نوزادی را بخرید و هدیه بدهید، تیم حرفه ای در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در کنار شما هستند. کافیست مدل دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید. سفارش ساخت طلا نوزادی در مدت زمان 15 روز کاری برایتان آماده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09133677049 طلا و جواهر داماس تماس حاصل فرمایید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *